Samsung UE55F6740SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F6740SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maato 22-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Echt een top tv. Als je nog twijfelt...niet doen, gewoon kopen!
Supermooi beeld. Veel mogelijkheden. 2 3D brillen, hele gave afstand bediening. Strak vormgegeven tv. Een tv die qua snufjes en kwaliteit volgens mij met gemak 10 jaar mee kan.
Wij hebben deze super tv nieuw gekocht voor 1.199,- bij Radio von Burg in Rotterdam. Een aanrader! Uiteraard een Nederlands model! Ook met de Netflixactie!

peter linders 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

zeer mooi beeld ja in een woord zeer goed
alles goed te over zien
werk goed
dit is een aan rader voor de mensen

HenkCr85 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Top televisie. Eenvoudig in gebruik/te installeren. Superbeeld. Draaiende voet. 3d brillen meegeleverd. Smart hub erg functioneel.

weskop 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Na meerdere Samsungs televisie's ( 32" 40" en 52") heb ik nu gekozen voor de UE55F6740SS. Mijn oude 52" Samsung tv was ondertussen ook alweer 4 jaar oud en omdat ik net een nieuwe Xbox One heb aangeschaft en ik er alles uit wou halen was het ook tijd voor een nieuwe tv.

Wat me opviel is dat vanaf de installatie incl ci+3 module met interactieve tv alles heel snel geinstaleerd was. Van HBO on demand tot 1 maand gratis Netflix werkt alles super.

Beeld is scherp alleen ik heb denk ik de instellingen nog niet goed gezet want tijdens het gamen en sommige films zie je een blur effect en dat zou met deze tijd niet meer moeten. Ook heeft ie last van signaal versies tijdens het zappen waardoor het soms een aantal seconden duurt voordat je beeld en geluid hebt.

Het geluid is wat je van een LCD tv kan verwachten en dat is natuurlijk niet veel maar deze heb ik op mijn reciever aangesloten.

Al met al zeer tevreden met de tv en smart hub en het is hopen dat ik het voor elkaar krijg om het blur effect aan te passen en dat het signaal verlies tijdens het zappen sneller en beter gaat.

Wesley

Jocus Haan 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Uitstekend toestel, haarscherp beeld, zeer veel opties, mooie vormgeving. Geluidskwaliteit in vergelijking tot overige prestaties middelmatig maar verklaarbaar irt vormgeving.

Claas B 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Erg mooie tv, mooi beeld en genoeg smart mogelijkheden.
Het geluid valt wat tegen maar dit is een bekend gegeven bij platte tv's. Het smart werkt ook lekker snel.

Jasper Jansen 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Tv net aangeschaft, instellen was zo makkelijk als ABC.
Beeldkwaliteit is ook super, we hebben KPN glasvezel met hd tv pakket, kortom super tv kijken!

Ook het hele samsung smart tv gebeuren is echt geweldig! Dit alles maakt het gewoon tot een prachtig product van samsung!

Dhr. M. Vermeulen101408 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

meerdere dingen van samsung zoals telefoons en onze vorige tv,altijd goed bevallen en gebruiks vriendelijk

Claas B 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Genieten van ieder programma met mooi beeld. In combinatie met onze set hebben we goed geluid. Tv heeft goede mogelijkheden en gebruiksgemak. Tv ziet er ook goed uit. Omdat het een led tv is scheelt het ook in het verbruik en hopen we er lang van te genieten. Goede aankoop.

hhaarroo 25-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Een hele mooie tv met echt een super beeld. De audio is wel goed echter zou de spraak wat duidelijker kunnen. Dit zou misschien ook kunnen komen omdat deze achter een ziggo decoder zit. Het beeld daarin tegen is echt super mooi en strak.
Wat ook mooi is dat je een externe harde schijf direct kan aansluiten en zo films en foto direct kan bekijken.
In eerste instantie wilde ik een andere tv kopen maar door omstandigheden was dit niet mogelijk en kwam Platte tv met dit model. Hier heb ik zeker geen spijt van.

F.A. Omlo 22-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Wat een prachtige TV. Mooi groot en zeer scherp beeld. Het geluid is prima voor deze TV maar via een soundbar is het nog mooier. Via de smart kan je allemaal op mooie apps komen. Internet, foto's video's alles is te doen en makkelijk in de bediening. Ook erg mooi is dat je je tablet en pc kan koppelen aan de TV. Op deze manier kan je alles van de tablet en pc kijken via de TV. De smart afstandsbediening is apart van de andere afstandsbediening. Op deze manier werkt het heel goed en zeer makkelijk. Zelf spraakherkenning en gezichtsherkenning is mogelijk. Zelf niets meer te wensen en dat voor een mooi bedrag. Deze Tv via Plattetv.nl gekocht en miin oude TV daar ingeruild.

Amanda de Jong 22-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Deze televisie beschikbaar over zeer uitgebreide mogelijkheden, je kan alles in 3d bekijken, op internet, spellen spelen. De TV is zeer gemakkelijk door middel van een uitgebreide of via een compacte afstandbediening te bedienen. Het geluid en de beeldkwaliteit is super mooi. De tv is zeer dun, neemt weinig ruimte in beslag.

WII1896 22-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Op advies verkoper voor dit model gekozen, geen spijt van deze aankoop dusver, heb de tv pas enkele weken in bezit. Beeld is goed, heb wel de instellingen moeten aanpassen. Kost wat tijd voordat het naar wens is. Beeldkwaliteit is mede afhankelijk van de uitzending of de kwaliteit van de film waar naar je zit te kijken. Over de duurzaamheid kan ik op dit moment niets zeggen. Tv werkt eenvoudig, voldoende aansluiting, tv reageert snel en niet onbelangrijk ook de afstandsbediening werkt prefect.

Paul85 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

SUPER Mooi design en geweldig beeld.
Pas een 1 dag aangesloten dus moeten nog aan de slag met de bediening. Maar de mogelijkheden zijn geweldig.

Jeronimo1974 16-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Mooie gebruiksvriendelijke tv van 55 inch. Wij zitten er zo'n 2 a 3 meter vandaan en dachten dat de tv mogelijk te groot zou zijn. Nou neer hoor, het is geweldig!

Marc 62 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Heb de televisie nu een maand in mijn bezit. Erg tevreden over de beeldkwaliteit en het bediiningsgemak. Wel even zitten stoeien om de screen mirroring werkend te krijgen maar sinds de software update op mijn Samsung S3 werkt ook deze probleemloos.

Marcel200770 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

superscherp beeld. de smart-afstandsbediening is ook een
handig apparaat. Het 3-d is ook een geweldige beleving

Tamer S 04-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Wij zijn erg enthousiast over deze SMART TV. Mooi design en erg gebruiksvriendelijk. Ook zijn de onbeperkte functies en APPS een leuke speeltje om mn tijd mee door te komen.

Vandaag ook een satelliet aangesloten, ging erg makkelijk, de juiste satelliet geselecteerd en ik heb nu meer kanalen dan voorheen met mijn satelliet receiver (was nogal verouderd).

Maar een top TV een echte aanrader. Ook was ik snel gewend aan de 55 inch!

Tika123 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Tot nu toe een heerlijke tv met mooi beeld en geluidskwaliteit!Gebruik werkt intuïtief. Omdat we hem pas kort hebben is de duurzaamheid nog niet ingevuld.

sulukman 20-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Een hele mooie, strakke, platte TV met veel mogelijkheden. 2D naar 3D werkt super. De TV is bevestigd aan een muurbeugel. Geluid is OK (niet super) zoals alle tv's daarom heb ik het ook aangesloten aan een 5.1 speakerster-receiver d.m.v. de ARC uitgang. Heel makkelijk in te stellen en werkt top. Een genot om films te kijken in Full HD kwaliteit, net een bioscoop.

Roosrogers 19-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Een strakke, platte televisie met veel mogelijkheden. ben nog steeds aan het ontdekken na een maand. Heb alleen een muurbeugel van Vogels bijgenomen, zodat de tv strak tegen de muur zou kunnen. Dit is helaas niet mogelijk omdat de stekkertjes er dan niet aan de achterkant in kunnen. Maar een genot om televisie te kijken of mijn Apple computer via de Apple tv de bedienen op zo'n prachtig groot scherm. Zeker de HD zenders geven een schitterend beeld. Jammer dat de televisie geen wireless display ondersteund. Mijn Samsung laptop heeft deze mogelijkheid wel.

Carolina Buitenhuis 25-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Heel gebruiks-gemakkelijk en een schitterend beeld. Alle mogelijkheden zijn zeer makkelijk te bedienen het geluid is super en beeldkwaliteit helemaal top. Daarnaast vind ik het sierad in mijn woonkamer.

patrick078 23-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

M'n eerste SmartTV komend vanaf een 40" LCD televisie. Genoeg mogelijkheden buiten alleen TV kijken. Genoeg hdmi aansluitingen.
Beeld een stuk scherper, duidelijker en natuurlijk groter (55" ipv 40"). Heel mooi ontwerp.

Enige minpuntje vind ik de voet. De voet is wel metaal, maar de tv zit vastgeschroeft via een plastic verbinding.. dit had naar mijn idee ook wel metaal gemogen.

Wesley2013 19-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Mooie en functionele tv met de juiste prijs- en kwaliteitverhouding.
het bedieningsgemak is ook een reden voor aanschaf.
Het beeld is heel erg mooi.
Het geluid had wat beter gemogen.

spyridon 06-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6740SS

Prachtige vormgeving. Levendig beeld, zeer gebruiksvriendelijk. Werkt fantastisch samen met mijn home cinema set. 3D is een nieuwe ervaring.